საკუთარი ობიექტის თვისების დაბეჭდვა ეკრანზე, როცა თვისება შენახულია სხვა დამოუკიდებელ ცვლადში – JS

როგორც ვიცით ობიექტის კონკრეტული (ან ჩვენთვის სასურველი) თვისების დაბეჭდვა ეკრანზე ხდება შემდენაირად:

საკუთარი ობიექტის თვისების დაბეჭდვა ეკრანზე, როცა თვისება შენახულია სხვა დამოუკიდებელ ცვლადში  - JS

შედეგი:

საკუთარი ობიექტისათვის მეთოდის (ების) შექმნა - JS

http://jsfiddle.net/wholehat/bGb8s/

მაგრამ იმ შემთხვევაში თუ საჭირო იქნება, ობიექტის თვისების დაბეჭდვა ეკრანზე და ეს თვისება შენახული გვექნება სხვა დამოუკიდებელ ცვლადში, მაშინ:

საკუთარი ობიექტის თვისების დაბეჭდვა ეკრანზე, როცა თვისება შენახულია სხვა დამოუკიდებელ ცვლადში  - JS

შედეგი:

საკუთარი ობიექტისათვის მეთოდის (ების) შექმნა - JS

http://jsfiddle.net/wholehat/6vR9Q/

შენიშვნა:

ჩვეულებრივ შემთხვევაში ობიექტის თვისებას ვბეჭდავთ შემდეგნაირად:

document.write(moto.brand);

ხოლო, იმ შემთხვევაში თუ თვისებას სხვა დამოუკიდებელ ცვლადში ვინახავთ:

document.write(moto[test]);

მიაქციეთ ყურადღება რომ ამ შემთხვევაში არ არის საჭირო წერტილი (moto.brand) და სხვა დამოუკიდებელი ცვლადის სახელს ვსვამთ კვადრატულ ფრჩხილებში moto[test]

Advertisements

2 thoughts on “საკუთარი ობიექტის თვისების დაბეჭდვა ეკრანზე, როცა თვისება შენახულია სხვა დამოუკიდებელ ცვლადში – JS

    • მაგ შემთხვევაში ვერ დაბეჭდავ ეკრანზე ობიექტი მოტოს (ეს სატესტო / შერჩევითი / მოფიქრებული ობიექტის სახელია) თვისებას brand -> Yamaha

კომენტარის დატოვება

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s